شرکت کامپیوتر انفورماتیک آذر سهند کایا


yourbazdid

 ویندوزهای 8 و 8.1 وقتی بالا می‌آیند مستقیم وارد محیط کاربری نمی‌شوند بلکه صفحه قفل ویندوز را نشان می‌دهد و کاربر برای ورود به ویندوز باید دکمه‌ای را فشار دهد.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

آموزش فعال کردن   3.5 NET Framework. و  2 NET Framework. به صورت آفلاین یعنی بدون اتصال به اینترنت با استفاده از خود DVD ویندوز 8 - با توجه به اینکه برخی از برنامه قدیمی برای اجرا و نصب نیاز به نسخه های قبلی   NET Framework. دارند.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

ويندوز سیستم عامل جديد مايکروسافت توانسته در مدت کوتاهي جايگاهي خوبي را به دست بياورد و همچنين سود زيادي را براي اين شرکت فراهم کند.

اما نمي توان به طور کلي ويندوز 7 را فراموش کرد و تنها از ويندوز 8 استفاده کرد چرا که ويندوز 7 هم داراي مزايايي ايست که آنها را نمي توان در ويندوز 8 پيدا کرد.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

س از موفقیت ویندوز 7 و محبوبیت بالای آن در میان کاربران از مدتها پیش منتظر عرضه ویندوز 8 مایکروسافت و شاهکاری دیگر از این شرکت بوده ایم و اکنون مایکروسافت رسماً در کنفرانس خود از ویندوز 8 پرده برداری کرده و نسخه Developer Preview را آماده دانلود کرده است. اگر بخواهیم قابلیت های جدید ویندوز 8 را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم که با ویندوزی سریعتر، با پشتیبانی از صفحه های لمسی و تبلت ها و همچنین فروشگاه برنامه مواجه هستیم. با توجه به اینکه ویندوز 8 به سخت افزار قوی تری نسبت به ویندوز 7 نیاز ندارد تقریباً همه می توانیم ویندوز 8 را نیز تجربه کنیم برای اجرای این ویندوز به پردازنده 1 گیگاهرتزی، رم 1 گیگابایتی برای 32 بیتی و 2 گیگابایتی برای 64 بیتی نیاز دارید که معمولاً 80 درصد کاربران امروزی از این امکانات بهره مند هستند.


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

دانلود Windows 8 Skin Pack for Windows 7 تم ويندوز 8 براي ويندوز محبوب 7



هنوز از انتشار ويندوز سون که در حال حاضر محبوب ترين سيستم عامل به شمار مي رود زماني زيادي نمي گذرد که مايکروسافت به فکر ارائه ي سيستم عامل جديد و بعدي خود يعني ويندوز 8 افتاده است. اگرچه اندک زماني است که نسخه هاي بتا يا بعضا پچ هاي افزوده شده به ويندوز سون و ارائه ي آن ها به عنوان ويندوز 8 در سايت هاي مختلفي رواج يافته و کاربراني نيز آن ها را دانلود و نصب نموده تا با ظاهر سيستم عامل آينده ي مايکروسافت آشنا شوند اما از آنجايي که اين نسخه هاي ارائه شده به هيچ وجه حتي نسخه هاي بتاي اين ويندوز نیز نمي باشند و تنها همان ويندوز 7 به همراه چندين پچ مي باشند کاربران حرفه اي به هيچ وجه سعي نمي کنند تا از اين نسخه ها استفاده کرده و بخواهند با نصب اين نسخه ها از آن ها به عنوان سيستم عامل اصلي خود استفاده نمايند. حال شايد شما هم علاقمنديد تا با همين ويژگي هاي سيستم عامل آينده ي مايکروسافت يعني ويندوز 8 آشنا شده اما با توجه به معتبر نبودن اين نسخه هاي ارائه شده از خواسته ي خود دست بر مي داريد. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود با ارائه ي Windows 8 Skin Pack for Windows 7 که به راحتی قادر است تا ظاهر ویندوز محبوب 7 شما را به ویندوز 8 تبدیل کرده و تمامی ویژگی های این تم ویندوز 8 را بر روی ویندوز سون شما نمایان سازد قصد دارد تا شما را از نصب این نسخه های آزمایشی و غیر واقعی نجات داده و بدون دردسر شما را با ظاهر ویندوز 8 آشنا سازد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows 8 Skin Pack v4.0 for Windows 7:

- امکان ایجاد تنظیمات دلخواه برای برنامه
- تبدیل ظاهر آیکون ها و پنجره ها به ویندوز 8
- تغییر تمامی قسمت های ویندوز 7 به ویندوز 8
- نصب آسان و بی دردسر و دارای حجم مناسب
- دارای سرعت بالا و بدون نیاز به سخت افزار خاص
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز محبوب 7
- و ...


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

yourbazdid

اگر چه تایید شده که مایکروسافت قصد دارد نسخه جدید ویندوز خود با نام ویندوز ۸  را در اواسط سال ۲۰۱۱ عرضه کند و این پروژه اکنون در حال پیشرفت است ،اما هنوز زمان آن فرا نرسیده که به بحث در مورد ویندوز ۸ و اخبار آن بپردازیم.

هنوز هیچ اطلاعات موثقی درباره ویندوز ۸ از جمله قابلیتهای آن در واسط گرافیکی کاربر  منتشر نشده است. اما برای طرفداران ویندوز از همین حالا  رویای ویندوز ۸آغاز شده! مخصوصا طراحان از چنی پیش شروع به  طراحی رابط کاربری گرافیکی آینده ویندوز ۸ بر اساس تخیل یا پیش بینی خود و یا هر چه شما دوست دارید نامش را بگذارید کرده اند.

در وب سایت deviantART.com ، بزرگترین شبکه اجتماعی هنرمندان و طراحان گرافیکی ، کاربران هر روز با ایده های جدیدی مواجه می شوند. یکی از این طراحان دست به طراحی جلوه های گرافیکی ویندوز ۸ برای کاربران ویندوز ویستا و ویندوز ۷ زده است. این جلوه های بصری در واقع تنها نسخه های اصلاح و بهینه سازی شده از سبک های بصری پیش فرض ویندوز ویستا و ۷ است که به شما کمک کند از همین حالا  رابط گرافیکی تخیلی ویندوز۸  را در ویندوز ویستا یا ویندوز ۷ خود نظاره کنید.

 


ادامه مطلب
نویسنده: شهاب آرامپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 صفحه بعد